maandag 30 maart 2020

Wie ben ik?

Wie ben ik?

Hallo iedereen, Ik ben Florine Quyssens. Ik ben 20 jaar oud en woon in Wingene. Ik heb 2 zussen, Pauline (14) en Celine (23). 
In het middelbaar heb ik voor kapster geleerd. Ik was blij dat ik mensen kon tevreden stellen met een goed kapsel, maar toch wou ik nog meer fysiek contact hebben met de mensen en meer in de zorg te werk gaan.Toen besloot ik voor Office Medical Management, meer bekend als medische secretaresse, te volgen in Vives. Ik wou gaan voor een richting die oog heeft op gezondheid. Toch bleek het mijn ding niet te zijn door de moeilijkheidsgraad van de talen en teveel anatomie.
Na lang twijfelen heb ik toch overwogen om te veranderen van richting, namelijk sociaal werk in Vives te Kortrijk. Ik heb nog geen moment spijt van deze beslissing. Ik ben zelf sociaal aangelegd en ik ben graag bezig met mensen.






3 opmerkingen:

  1. Dag Florine,

    Welkom aan boord van ons reddingsvlot. Ik zie nu al uit naar je bijdrages. Binnenkort krijgen jullie nog een massa tips waarover te bloggen valt.

    Alle groeten en hou je gezond.

    bw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Florine

    Dit is een leuke inleiding over jezelf!
    Hopelijk snel meer!

    Groetjes Hanne xx

    BeantwoordenVerwijderen